5 kwietnia 2014

Let's make a change



I've never thought that except going for a walk with my dog or to one of small shops I will put sneakers, but it happened! It has become increasingly popular to wear sports shoes for everyday outfits, I couldn't convice to them but it was a huge mistake! When I put my adidas sneakers to this trench coat, I found that they fit perfectly (not mentioning comfort). I think that more and more often I'll wear them with skirts or just spring coats,  I have to think if I'm brave enough to purchase juicy pink new balance (although I think they are wonderful), but the pair of old sneakers are good beggining of small changes. I In the next post I'll show my first boyfriend jeans,I never thought of "betraying" skinny type for something else, but it happened!)

Nie myślałam, że kiedykolwiek poza wyjściem na spacer z psem czy do sklepu założę adidasy, ale stało się! Coraz popularniejsze stało się noszenie sportowych butów do codziennych stylizacji, nie mogłam się do tego przekonać ale to był błąd! Kiedy założyłam moje adidasy do tego trencza stwierdziłam, że jest idealnie ( nie wspominając już o wygodzie). Myślę, że coraz cześciej będę je zakładac do spódniczek czy właśnie wiosennych płaszczy, o zakupie soczysto różowych new balance muszę jeszcze pomyśleć czy jestem na tyle odważna ( choć uważam, że są cudowne), ale stare adidasy dobre na początek małych zmian ( w następnym poście zaprezentuję Wam moje pierwsze boyfriendy, nigdy nie myślałam, ze "zdradzę" rurki na rzecz czegoś innego, a tu proszę  :) )


adidas shoes, sh coat, h&m leggins, zara bag, reserved sunglasses
photos: my dad


13 komentarzy:

  1. Nice sneakers girl , that's a really great outfit for walking your dog..
    Looking forward to your boyfriend jeans post
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely color of the outer and styled very well. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w adidasach mogłabym chodzić ciągle :) aktualnie poszukuję jakiś białych nike, ale nie mogę natrafić na nic
    ciekawie to wygląda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej stylizacji mówimy NIE :( Ale ogólnie cały blog bardzo fajny i pozytywny c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz! ;)
    Super stylizacja, płaszcz jest boski ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your coat and yeah, it's nice giving my feet a rest from heels!
    http://closetdiamonds.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit, I love your coat <3
    Would you like to follow each other? :)

    bezauberndenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kup sobie new balance bo te buty są okropne :(
    a poza tym pomysł na outfit super ;)
    do spódniczki nowe buty na pewno będą pasować :))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk, ale buty w tym zestawieniu mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  10. You look great! Such cool trench coat :-)

    Stop by anytime:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love so much this look!! The blue trench is amazing and love it with the sneakers!!
    xoxo
    https://www.bloglovin.com/blog/4487669/donkeycool

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny outfit ;)) kolorystyczne dobranie perfect :d co powiesz na wzajemna obserwacje? Daj mi znać ;*

    OdpowiedzUsuń